Greek English German Russian Spanish Turkish
  • F7201
  • No-Cellphones
  • No_Smoking_Original_Small
  • No_smoking_Poster_1_by_Sempliok
  • logo
  • mobile-phones-in-schools-resized-600.jpg
  • no-smoking-poster-desgin_550
  • no_smoking_01
  • no_smoking_10
  • smoking-kills
Εκτύπωση

Μνημόνιο Συνεργασίας

Καταχωρήθηκε στο Μαθητές.

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ

"ΩΣ ΧΑΡΙΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η" (Πόσο χαριτωμένος είναι ο άνθρωπος, όταν είναι άνθρωπος)

                                                                                                                                                                                    ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ

• Η βία είναι δειλία.

• Σταματάμε σήμερα όχι αύριο το φαύλο κύκλο της βίας !

• Η σιωπή σε περιστατικά βίας είναι συνενοχή!

• Αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα ως προς το φύλο, τη φυλή, τη θρησκεία, τη γλώσσα, γιατί " είμαστε όλοι διαφορετικοί και όλοι ίσοι"!

• Παρεμβαίνουμε άμεσα έστω και με την υπόνοια άσκησης βίας σε οποιαδήποτε μορφή της.

• Η παρέμβαση σημαίνει έγκαιρη ενημέρωση του Δ/ντή και των καθηγητών .

• Επιδιώκουμε την πρόληψη και όχι την καταστολή η οποία όμως είναι η αναγκαία, έσχατη λύση.

• Συμμετέχουμε σε δράσεις που συμβάλλουν στην καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος, της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.

• Επιλύουμε τις διαφορές μας με τον ειλικρινή διάλογο .

• Όποιος/ όποια χρησιμοποιεί βία καθώς είναι έρμαιο ταπεινών ενστίκτων και ορμών ,στερείται λογικής και εκπίπτει σε ζωώδη , πρωτόγονη κατάσταση που είναι αντίθετη ριζικά στην ανθρώπινη ύπαρξη! Η επιλογή αλλά και η ευθύνη δική μας!

• Ενθαρρύνουμε παιδιά που υφίστανται βία εντός ή εκτός του σχολικού περιβάλλοντος ακόμα και μέσα στην οικογένεια τους ή στο οικείο περιβάλλον τους να "σπάσουν" τα δεσμά της σιωπής και να μιλήσουν χωρίς φόβο .

• Σ' αυτόν τον κόσμο τον " Μικρό τον Μέγα" είμαστε όλοι απαραίτητοι για την ουσιαστική πρόοδο και τον εξανθρωπισμό του !

• Υψώνουμε όλοι μαζί το " τείχος" της αγάπης, της καλοσύνης, της ανθρωπιάς ! Αγώνας καθημερινός , δύσκολος αλλά είναι η μόνη μας επιλογή "αν θέλουμε να λεγόμαστε άνθρωποι"!

Εκτύπωση

Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου

Καταχωρήθηκε στο Μαθητές.

Η σχολική κοινότητα είναι μια οργανωμένη ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας. Το σχολείο προετοιμάζει τους νέους να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο. Η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό ο όρος  «σχολική πειθαρχία» αποκτά δημοκρατικό περιεχόμενο και αναδεικνύεται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου σχολείου. Οι όροι και οι κανόνες που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου είναι:

  • Οι μαθητές πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο στις  8:15 και να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση και στην προσευχή.
  • Μετά την είσοδο του καθηγητή στην τάξη κανένας μαθητής δε θα γίνεται δεκτός στο μάθημα.
  • Δεν επιτρέπεται η έξοδος των μαθητών από την αίθουσα διδασκαλίας κατά τη διάρκεια του μαθήματος παρά μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας.
  • Οι μαθητές οφείλουν να παρακολουθούν το μάθημα και να συμμετέχουν σ΄αυτό. Κανείς  δεν  πρέπει  να  διακόπτει τη διδακτική  διαδικασία με ψιθύρους,  αστεϊσμούς  και  κάθε  είδους  ενόχληση  που  παρακωλύει την ομαλή  διεξαγωγή του μαθήματος. Είναι  υποχρεωμένοι  να υπακούν  στις  υποδείξεις  των  καθηγητών τους.
  • Ο μαθητής οφείλει να αντιμετωπίζει όλους τους εκπαιδευτικούς, όλα τα μαθήματα κι όλες τις σχολικές δραστηριότητες με τον ίδιο σεβασμό και εκτίμηση.
  • Ο κάθε μαθητής διατηρεί τη θέση του σύμφωνα με το πλάνο της τάξης και δεν αλλάζει θέση από μόνος του για κανένα λόγο.
  • Δεν επιτρέπεται η αυθαίρετη αποχώρηση από το σχολείο χωρίς σχετικό αίτημα και άδεια εξόδου από το Διευθυντή του σχολείου.
  • Με ευθύνη του υπεύθυνου καθηγητή του τμήματος ορίζονται δύο μαθητές ως επιμελητές για μια εβδομάδα. Η υπηρεσία τους είναι υποχρεωτική. Φροντίζουν ιδιαίτερα για την καθαριότητα και τον αερισμό των αιθουσών.
  • Κατά τα διαλείμματα οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να βγαίνουν από την τάξη τους και να συμμορφώνονται απόλυτα με τις υποδείξεις των εφημερευόντων καθηγητών.
  • Ο κάθε μαθητής οφείλει να διατηρεί τη σχολική αίθουσα καθαρή και τακτοποιημένη. Δε φέρνει ποτέ φαγητό ή ρόφημα στην τάξη. Oφείλει να προστατεύει το σχολικό εξοπλισμό της αίθουσας (θρανία, πίνακες, καρέκλες, τοίχοι, δάπεδα, υπολογιστές, ΤV, video). Oποιεσδήποτε φθορές επιβαρύνουν τους μαθητές οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για την αντικατάστασή τους.  
  • Οι σχέσεις καθηγητών-μαθητών και οι σχέσεις μεταξύ μαθητών πρέπει να διαπνέονται από πνεύμα συνεργασίας, αλληλεγγύης και σεβασμού. Όταν δεν τηρούνται οι κανονισμοί υπάρχουν κυρώσεις (επίπληξη, ωριαία αποβολή, ενημέρωση του Διευθυντή, ενημέρωση του κηδεμόνα, καταγραφή στο βιβλίο ποινών, μεγαλύτερες αποβολές από το σχολείο).
  • Οι μαθητές οφείλουν να προσέρχονται στο σχολείο με ευπρεπή και κόσμια εμφάνιση. Ο σχολικός χώρος δεν επιτρέπει τις ακρότητες στη μαθητική εμφάνιση και ενδυμασία.
  • Απαγορεύεται αυστηρά το κάπνισμα σε όλους τους χώρους του σχολείου σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας.
  • Η κατοχή και η χρήση των κινητών τηλεφώνων στο χώρο του σχολείου απαγορεύεται αυστηρά.
  • Oι μαθητές στον ημερήσιο περίπατο οφείλουν να πορεύονται κατά τμήματα συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους και να παραμένουν στο χώρο της εκδρομής που έχει ορισθεί μέχρι την ώρα της επιστροφής. Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση μηχανής, ποδηλάτου ή αυτοκινήτου.
  • Η δικαιολόγηση των απουσιών γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών μόνο από τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών. Ο γονέας-κηδεμόνας δικαιούται να έχει πλήρη και υπεύθυνη ενημέρωση από τον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματος, αλλά οφείλει και ο ίδιος να ενημερώνει το σχολείο για θέματα που μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση ή τη συμπεριφορά του μαθητή στο σχολείο.

Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση ενός μαθητή όταν:

  • 1. Το σύνολο των απουσιών του δεν υπερβαίνει τις  114  με την προϋπόθεση ότι οι πάνω από τις  64  θα είναι όλες δικαιολογημένες.
  • 2. Το σύνολο των απουσιών του είναι πάνω από  114  αλλά όχι πέραν των  164  με την προϋπόθεση ότι όλες οι πάνω από τις  64  είναι δικαιολογημένες, η διαγωγή του μαθητή είναι κοσμιότατη και ο γενικός μέσος όρος όλων των προφορικών βαθμών των δύο τετραμήνων είναι τουλάχιστον  15. Ο χαρακτηρισμός στην περίπτωση αυτή γίνεται με ειδική πράξη του Συλλόγου των Καθηγητών.

Με τον παραπάνω κανονισμό λειτουργίας του σχολείου μας επιθυμούμε να συμβάλλουμε στην εκπαίδευση και διαμόρφωση υπεύθυνων πολιτών μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα με τη συμβολή και την προσπάθεια όλων.

Εκτύπωση

Κανονισμοί για το κάπνισμα στα σχολεία

Καταχωρήθηκε στο Μαθητές.

Διάταξη σχετικά με το κάπνισμα στα σχολεία.
Υπουργική Απόφαση ΥΙ/Γ.Π./Οικ. 76017/29-07-2002 ΦΕΚ 1001 τ. Β'

Απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους (?)
Ι. Απαγορεύουμε το κάπνισμα στους παρακάτω αναφερόμενους χώρους.
..............................................................................................................
γ. Σε όλους τους χώρους που παρέχεται εκπαίδευση όπως:

1) Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δημόσια ή Ιδιωτικά).
2) Σχολεία Δευτεροβάθμιας και Μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Δημόσια ή Ιδιωτικά).
3) Πανεπιστήμια, Τεχνολογικά Ιδρύματα και γενικά Ιδρύματα Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
4) Φροντιστήρια

δ. Στα νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς, βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδότοπους.
Στα κτίρια των Δημοσίων Υπηρεσιών, Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου που εποπτεύονται και επιχορηγούνται από το Κράτος,

Το κάπνισμα βλάπτει πολύ σοβαρά την υγεία μας ....
Πολλές έρευνες δείχνουν ότι στην Ελλάδα , παιδιά απο την ηλικία των δώδεκα ετών και πάνω ρισκάρουν στο να δοκιμάσουν τσιγάρο!! Και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά να παθαίνουν εξάρτηση απο αυτο. Μια τάξη έκανε πρόσφατα μια εργασία στη βιολογία, η οποία είχε σχέση με την πίσσα των των τσιγάρων (tar) και μάθαμε πως οι ουσίες που περιέχει το τσιγάρο , όπως η νικοτίνη και η πίσσα κ.α, χρησιμοποιούνται στις κατασκευές δρόμων και σε πολλές άλλες χρήσεις όπως στεγανοποίηση κ.α.
Δείτε το παρακάτω βίντεο για το πείραμα που αναφερθήκαμε...

Επισκέψεις

Μέχρι σήμερα...6030

Ακολούθησέ μας

Επικοινωνήστε μαζί μας

  • 25510 24134
  • mail@2lyk-alexandr.evr.sch.gr

Τοποθεσία

Δημοκρίτου 6Α

Περιοχή ΚΕΓΕ , Αλεξανδρούπολη

Copyright © 2024 2ο Γενικό Λύκειο Αλεξανδρούπολης. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται σύμφωνα με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.